[fake X'mas giveaway] Moleskine Passions - Music Journal

Giveaway-ul de saptamana asta e one of my favourites. Din 2007, toate notitele mele sunt mazgalite exclusiv pe carnete Moleskine: reporter notebooks, diaries, planners, cu coperta hard sau soft - cam tot ce se putea. Am acasa vreo 18 little (and also not so little) black books (niciodata nu mi-au placut cele colorate, mi s-a parut ca-mi complica prea mult alegerile. black is the way to go), multe dintre ele pline cu notite de pe vremea cand eram reporter si scriam despre muzica. Preferatele mele la vremea aia erau reporter notebooks pocket, pentru ca erau foarte usor de tinut in mana si luat notite in picioare, in vreme ce restul lumii se zbantuia pe vreun stadion.

Atunci nu exista inca seria Moleskine Passions, dar cred ca un Music Journal mi-ar fi fost de mare ajutor. Am insa acum un Recipe si un Wine Journal, asa ca recuperez pe alte fronturi.



To cut it short, ca ma asteapta o sedinta, un late lunch meeting si un eveniment cu bubbly diseara, Music Journal-ul de mai sus poate fi al unuia dintre voi. De azi si pana marti seara puteti lasa un comentariu in care sa postati linkul catre o piesa care va place mult de tot, alaturi de povestea ei - adica ce senzatii declanseaza, sau de ce e so special, ori de ce iti aminteste. Cel mai probabil o sa iasa un sirop feelingos, da' mie s-ar putea sa-mi placa. La final se lasa cu playlist :D

Deci incep eu: piesa de mai jos imi aminteste de o noapte in Z├╝rich, high on endorphin and oxytocin. Pentru ca de fiecare data cand o auzeam, imi aminteam de asta, Dana a scos-o din playlist-ul de la Simbo. She knows me so well ;-))


Update


And the random winner is:
Andreea, te rog trimite-mi pe mail sau PM datele tale de contact.

Rest of you - ne citim later today, with a a new giveaway ;-)

Etichete: , , , , , , , ,