Briose cu banane si ciocolata

Incredibil, dar adevarat, a mai iesit ceva din bucataria mea in afara de sticle bine frapate.

Acu' doua saptamani, primesc un mail de la A.:
"Holy f***, DO THIS", si un link atasat cu o reteta.
"Sa-mi f** una, DA!" ii raspund.

Asa ca I've put a new spin on the greatest hit care este Banana Bread si am facut briose cu banane si ciocolata. Clasic combo made in heaven, acum si-n bucataria Chez Mazilique.

Pentru ca mi-am pierdut mixerul (asa se intampla daca joci in deplasare cu oalele si cratitele din dotare;-), am aruncat toate ingredientele in robot. Sigur ca puteam sa amestec si cu telul, but why bother, really.

Am turnat aluatul in tava de briose si am dat-o la cuptorul incins la 180C cam 25 de minute. Au iesit niste prajiturele aromate si pufoase, cu o textura mai putin densa decat cea de banana bread. Deci asta inseamna ca s-au mancat repede, deci trebuie sa mai fac. Ceea ce va doresc si voua.

Etichete: , , , , ,