#inPraga: vizita la Staropramen

Toata lumea stie ca mergi la Praga pentru castele, poduri, ceasul astronomic si bere, la fel cum la Amsterdam mergi pentru canale, biciclete, Van Gogh si ...errhmm... Van Gogh (subtil, nu? ;-)

Asa ca, lasand la o parte cursa nebuna in care ne-am agitat trei zile, ne-am rasplatit toate eforturile ori de cate ori a fost cazul. Si am gasit ocazii.

Ce se vede mai sus e cea mai buna bere care mi s-a intamplat in long time. Dupa o noapte pierduta (dar totusi castigata ;-) in care am inchis trei carciumi la rand, urmata de o jumatate de zi in care am alergat dintr-un loc in altul pe o temperatura de +40°C, de credeam ca am picat in adevaratul hangover hell, cand am ajuns la Centrul de Vizitare Staropramen si am intrat in subsolul unde este barul, iar Catalin mi-a intins o halba rece-rece-rece si perfect acidulata am zis "$#@%^*&^beeeeeep, this is *%#@^!@ perfect!" 
You know the feeling, right?

Asa ca, daca aveti drum prin Praga, nu ocoliti locul. Puteti alege din patru feluri de bere, plus alte cateva de mancare. Iar daca cineva intreaba, o sa spuneti ca v-ati petrecut ziua la muzeu. Pentru ca, lasand la o parte barul de care spuneam, Centrul de Vizitare este construit ca un muzeu interactiv, unde afli tot felul de chestii despre Staropramen si despre cum se face berea. Pretty convenient, huh? 

Si tineti minte ce zic cehii, ca-s baieti destepti: "A fine beer may be judged with only one sip, but it's better to be thoroughly sure"

Etichete: , , , , , , ,