Smart tech stuff: enabling new possibilities


Situatie: yours truly ajunge in Asia for the very first time. La prima masa intr-o carciuma scoate camera sa imortalizeze momentul de maxima importanta. Soc si groaza, bateria nu e incarcata.

Dar sa nu mai vorbesc despre mine la persoana a treia, cuz it's highly disturbing. Ce vroiam sa zic e ca am facut aceasta greseala de incepator si am plecat la razboi cu arma descarcata. "Pe bune? Pe buuune?", imi urlam singura-n cap, dandu-mi castane si suturi mentale.

Asa ca pana sa ajung la hotel, unde aveam incarcatorul, am rezolvat situatia as simple as point & shoot: am scos telefonul si mi-am vazut de treaba. Partea buna a fost ca luasem cu mine un Samsung Galaxy 4 cu care ma joc de cateva saptamani si pe care-l adusesem nu neaparat pentru cadrele de food, cat pentru cele largi (nu am luat cu mine decat obiectivul fix de 50mm) (indeed, phones really are the new compact cameras).

Asta pentru ca dupa ce l-am folosit pentru poze in Praga, m-a convins ca nu stie doar sa-mi sincronizeze mailurile & contactele, dar poate sa faca si poze foarte misto, sa le editeze si sa le trimita unde am eu chef - mail, blog, Facebook, Instagram, Google Plus & so on. De exemplu, fotografiile publicate in ultimele patru posturi (video included) au fost facute cu telefonul. 

Asa ca de o luna traim o frumoasa poveste de dragoste in care eu, la origini un android hater, nu m-am mai despartit de Galaxy S4, care stie acum all my dirty secrets. Si ce-mi place cel mai mult e ca-i mai destept decat mine:

Dupa toate semnele, cred ca asta o sa fie urmatorul meu telefon, pentru simplu motiv ca face lucrurile mult mai simple si-mi salveaza o gramada de timp.

Etichete: , , , ,