Taiwan: night market in Taichung

Taichung e un oras in centrul Taiwanului (de fapt, traducerea numelui chiar asta ar inseamna - Centrul Taiwanului). Dupa o prima seara in care am stat intr-un bar declinand multiplele valente ale berii locale, asteptand sa se potoleasca taifunul, a doua seara m-am dus tinta in piata de noapte.

In Taichung sunt trei: Fenjia, Zhong Hua si Zhong Xiao. Eu habar n-am in care am fost, pot doar sa ma bucur ca am reusit sa ajung intr-una dintre ele. Am gasit melci, omleta de stridii, calamari crocanti, coaste de porc deep fried si tavalite-n sosuri, creveti imensi, stridii pe gratar, o gramada de chestii pe care nu le-am putut identifica si multa agitatie.

In plus, aici e locul de incercat bubble tea, pentru ca a fost inventat in tea shop-urile din Taichung. (bubble tea e o baza de ceai amestecata cu lapte si boabe de tapioca).

Fantabulous night indeed, pentru ca a fost prima data cand am ajuns intr-o piata de noapte asiatica.

Etichete: , , , , ,