Briose cu mei si ovaz


Sunt absolut minunate la micul dejun (colegii mei de birou - doar cei non-vegani - pot confirma ;-), sunt consistente si au o aroma discreta de caramel. Perfect. Plus ca sunt extra simplu de pregatit - tot ce ai de facut e sa amesteci cu lingura intr-un castron.

De mult timp vroiam sa pregatesc ceva cu mei pentru ca habar nu aveam cum e. Asa ca ieri, cand am plecat de la birou, am oprit la Mega Image si am luat o punga. Cand am ajuns acasa, am dat drumul la cuptor sa se incinga la 180 de grade si am inceput sa arunc diverse intr-un bol:

Toate astea le-am amestecat cu o lingura, apoi am adaugat:
Amesteci din nou. O sa obtii fix un terci. O sa-l pui intr-o tava de briose, o sa-l bagi la cuptor 25 de minute si apoi o sa fie mult si bun.

Din toata compozitia s-ar putea sa-ti iasa mai mult de 12 briose, cat incap intr-o tava. Nu ma injura, bucura-te ca there's more. Pentru ca oricum o sa mananci cateva hot from the oven si o sa te apuce remuscarile. Atunci o sa le inlocuiesti cu cele pe care o sa le faci in tura a doua si va fi ca si cum nimic nu s-a intamplat. Nu?

*cup(s) - Adica unitatea de masura a volumului, nu e vorba despre o cana oarecare strecurata in romgleza mea. Cel mai simplu e sa va luati una dintr-un super/hypermarket. eu o am pe asta de la IKEA.

Etichete: , , , , , , , , ,