Spaghetti cu pesto de patrunjel cu migdale si chives



Cu siguranta, patrunjelul e ingredientul cel mai abuzat la mine-n bucatarie. De fiecare data cand fac ceva de mancare si mi se pare ca there's something missing, sigur e patrunjelul. E ca sarea-n bucate. Clara treaba, exagerez, asa ca nu va luati dupa mine (or do, cuz it's awesome!)

Pentru ca mi se pare o verzitura super versatila (unlike o pereche de pantofi de aceeasi culoare pe care am cumparat-o si n-o port), pe care poti s-o combini in x luate cate y, acum am mixat-o intr-un pesto vibrant si aromat. Merge tavalit cu niste paste, picurat peste legume la gratar ori pui, dar la fel de bine poti sa-l intinzi pe feliile unui sandwich


INGREDIENTE


Cat pastele fierb intr-o oala cu apa sarata, arunca migdalele intr-un robot de bucatarie si mixeaza-le pana se alege praful de ele. Adauga apoi patrunjelul, firele de chives, parmezanul si uleiul si amesteca pana pasta capata o consistenta omogena. Adauga sare si piper, apoi amesteca cu pastele al dente, folosind putin din apa in care au fiert pentru ca pesto-ul sa capete o consistenta de sos.

Cat despre alte retete misto cu patrunjel, eu zic ca si astea merita incercate:

Etichete: , , , ,