Motive pentru vizitat Londra in noiembrie - COS (3)

COS e magazinul meu preferat pentru fast fashion. A fost suficienta o vizita ca sa declar asta. Pentru o fata care uraste sa piarda vremea mearga la cumparaturi, it was love at first sight (of their window displays). 

COS nu are o colectie foarte mare, deci nu pierzi ore in sir cautand printre rafturi. Din contra, magazinele sunt foarte aerisite, iar tot ce gasesti acolo e simplu with a twist, asezonal, in cele mai frumoase variatiuni pe tema alb-negru-gri-bej-bleumarin-nude si altele asemenea. Ce-i drept, cineva cu ceva mai mult stil decat mine ar putea spune ca hainele astea sunt utterly boring, but I say - whatever floats my boat.

Magazinul e un sub-brand al H&M (divizia lor ceva mai high end), asa ca e de gasit in vreo 19 tari. Umbla vorba-n targ ca ar ajunge in curand si-n Romania (I still have mix feelings about this). Eu am descoperit COS la Amsterdam (multumesc Monica for showing me the right way ;-) si apoi l-am revizitat la Viena.

Dar cum Londra e urmatoarea destinatie pe lista, nu pot decat sa ma bucur si sa-mi fac un shopping shorthuge-list. Oh, and my bday is right around the corner *hint*hint*.

cos shopping

Overlap front dress £115
Tube earings £10 (pe astia ii am deja, dar mi s-au parut prea misto sa nu-i adaug pe lista ;)
Square-cut shirt £55 (yeah, i have this also :p)
Spiral ring £8
Sheer stripe top £35
Leather Chelsea boots £135
Glass orb necklace £15
Folded leather shopper £135
Pleated front dress £89
Ribbed Circle Top £35
Metal tube ring £7
Sheers mesh bra £12
Folded leather bag £115
Wide-cut wool jumper £59
Asymmetric bracelet £15

Etichete: , , , , , , , ,