Black Friday. Foodie style

Farfurie intinsa Mauve, Cote de Table 41,00 RON 29,99 RON
Cana jumbo Pullover83,00 RON 29,0 RON
Recipient pentru pregatirea gemurilor, Kilner374,00 RON 194,00 RON
Set tacamuri 24 piese, Dolce Vita275,00 RON 235,00 RON
Sticla Kilner 250ml25,00 RON 17,00 RON
Tirbuson clasic Pulltex114,00 RON 79,00 RON
2 piese ceramice Grancucina Rossa674,00 RON 248,00 RON

Stiu ca Black Friday - aceasta noua febra care a cuprins .ro-ul in ultima saptamana - inseamna, in mod traditional, reduceri la electronice si electrocasnice, but wtf - eu am nevoie de tigai, nu de aspiratoare :)) Asa ca mi-am facut wishlistul de mai sus (maaan, de cand vroiam o oala speciala pentru facut gemuri si dulceturi, dar nu ma induram sa dau $$$ pe ea!).

Insa pentru toate astea o sa astept ziua de 29 noiembrie, cand la prietenii de la Homeycomb.ro sunt reducerile alea mari. Mi-au zis ca preturile pleaca de la 9,9 si reducerile ajung pana la 80%. Looking forward to paying peanuts for all sort of cool stuff. (FYI - site-ul nu are oferte doar pentru jucarii de bucatarie; se gasesc produse home & deco, beauty, fashion, gadgets si tot felul de alte chestii pe care puteti sa le vedeti aici.)

Stay tuned, pentru ca in decembrie, la [fake X'mas giveaway] o sa se intample niste ceva simpatic de la Homeycomb.ro.

Etichete: , , ,