Concurs pentru un zambet luminos

Saptamana trecuta v-am povestit despre cum am ajuns eu sub eticheta de Party Girl. Nu pentru ca imi pierd noptile in cluburi (pentru ca nu se intampla), nu pentru ca imi plac sclipiciul si paietele (asta chiar ca nu se intampla), ci pur si simplu pentru ca-mi plac petrecerile cu prietenii mei. Si asta nu trebuie sa insemne o noapte stropita cu sampanie si dansata pe mese, dimpotriva. O seara linistita, cu mancare si vin, dar mai ales conversatie buna, e suficient cat sa se califice in categoria de petrecere (at least in my book).

Saptamana asta e randul vostru sa-mi spuneti ce vi s-a intamplat. Intrati in aplicatia Colgate Moodboard, faceti rapid un test de garderoba si lasati-mi un comentariu cu rezultatul. Si nu trebuie sa fiti 100% party girl ca sa castigati unul dintre cele 10 kit-uri Colgate Max White One pe care le pun la bataie azi (fiecare kit contine o pasta de dinti, o periuta de dinti si o apa de gura). Concursul dureaza pana pe 5 decembrie, cand o sa anunt cele zece castigatoare (care vor fi alese prin tragere la sorti).

Update


Castigatoarele sunt:
  1. Anaiss
  2. Purplenail
  3. io-n Dushu Tau!
  4. Ally
  5. Georgiana Trofin
  6. Andreea Tanase
  7. Viviana
  8. seran_ileana
  9. Monica
  10. Catalina C

Etichete: , ,