In cautarea noului Canon

Oh, the places we've seen
Saptamana trecuta, la Londra, am inceput primele teste pentru cautarea noului meu aparat foto. 6 ani petrecuti alaturi de my lovely Canon 30D reprezinta practic cea mai lunga relatie pe care am avut-o, insa e timpul pentru un upgrade. (Baby, I love you to bits, but I need something new. Tot Canon, desigur, I'm loyal like that.)

Am inceput testele cu un Canon 70D, folosind lentila mea de 50mm f/1.8. Evident, m-am minunat de tot felul de chestii: LCD huge (comparativ cu cel cu care-s eu obisnuita), un upgrade de 12 megapixeli si 10 puncte de focus in plus, touchscreen, video (HD, desigur), wi-fi inclus, HDR in-camera, AF microadjusment - all sorts of nifty things. (Am fost total data peste cap fiindca in ultimii 6 ani m-am tinut cat mai departe de noile generatii de dslr-uri, ca sa nu o iau razna pentru ca le vreau pe toate si sa plang dupa ele. Deci practic am trait intr-o pestera si acum ma raman cu gura cascata la tot felul de chestii care au aparut. How silly.)

Nu ma opresc aici, vreau sa mai testez niste optiuni, dar sunt destul de setata pe un Canon 6d. E timpul pentru un full frame. Si o lentila de 50mm f/1.4. (Asta in lipsa de Canon 5D Mark III si 50mm f/1.2. Ah, the lav! *sigh*).

Either way, la Londra am facut o serie de poze de care sunt chiar multumita. Ba o fotografie chiar imi place mult, ceea ce e mare lucru. V-o arat maine, hoping you'll like it too.

Etichete: , , ,