Londra: Borough Market (take two)

Borough Market e cea mai mare si mai veche piata din Londra. Cand am fost acolo prima data, in 2011, m-am plimbat cu iPhonu' printre tarabe si m-am intors acasa cu cele mai proaste poze (hipstamatic, non the less!) si cele mai frumoase amintiri cu carnati cumberland, bere, curry de pui si prosecco roz.

Tura asta am iesit la plimbare cu dslr-ul (Canon 70d, cel in teste), pentru ca I've learned my lesson. N-au iesit cele mai bune poze pentru ca am insistat sa ma plimb printre tarabe cu aparatul intr-o mana si flute-ul cu bubbly in cealalta, lucru care nu ajuta neaparat la obtinerea unui focus clar. Oh well, at least I had a lovely time.

Sambata trecuta, la Londra, vremea era minunata, soarele batea in curtea Southwark Cathedral, iar piata zumzaia de oameni care venisera la cumparaturile de weekend - pe langa fructe si legume proaspete, carne, charcuterie, peste si fructe de mare, in Borough Market gasesti si o gramada de bunatati gata preparate. Foarte greu de ales intre deserturi turcesti traditionale, ciocolata artizanala, nuci, alune si baclava, paine proaspata, prajituri si placinte, biscuiti handmade, branzeturi de mai multe feluri decat pot eu tine minte, condimente, chutney-uri, gemuri, uleiuri de iti vine sa o iei razna (ma rog, asta e senzatia care ma incearca pe mine cand sunt coplesita de atat de multe goodies), plus o gramada de oameni care-ti vor face pe loc sandwichuri cu confit de rata, carnati la gratar, raclette, curry-uri de 'nshpe feluri, paella cu fructe de mare, smoothie-uri proaspete sau chiar wheatgrass shots. Whatever you fancy.

Etichete: , , , , , , , ,