[almost X'mas giveaway] Madara de la MioBio

Giveaway-ul de azi vine de la MioBio, my dear, dear, darling friends (ii stiu de cand erau mici, am si facut cookies & stuff la deschiderea magazinului lor lovely). E un set Madara care contine:

Merita mentionat ca toate produsele astea sunt bio, certificate Ecocert, nu au parfumuri sau conservanti sintetici, n-au uleiuri minerale, propylene glycol sau alte nenorociri. In plus, sunt vegane (cu asta sper sa castig extra brownie points la colegii mei de la Top Gear - trei dintre ei sunt vegani, nu mananca jumari si soric de Craciun, mi-e greu sa ma inteleg cu ei).

Daca vreti setul de mai sus, aruncati un ochi in magazinul online MioBio (ba chiar si in cele doua fizice - Str. Jules Michelet nr. 9 sau Paris nr. 9) si spuneti-mi ce cadou ati vrea de Craciun de pe rafturile lor. Eu tot incerc sa ma hotarasc la unul dintre parfumurile astea.

Astept comentariile pana diseara la ora 23:59. Castigatorul va fi ales random, iar maine dimineata ne citim cu alt [almost X'mas giveaway]. Whoop, whoop!

Update

Castigatorul este cel de mai jos. Astept un mail cu date de contact ;-)

Etichete: , ,