[almost X'mas giveaway] Ottolenghi - The Cookbook

Gata, acum chiar vine Craciunul, asa ca dupa ceea ce cred ca au fost 27 de saptamani de [fake X'mas giveaway] (acum almost X'mas) e timpul sa pun proiectul la odihna (si sa-mi astept si eu cadourile de real X'mas. bwahahhaha).

Incheiem cu una dintre cartile mele preferate, Ottolenghi - The Cookbook, semnata de Yotam Ottolenghi si Sami Tamimi. Despre povestea din spatele acestor nume si pasiunea mea am povestit aici. Merita adaugat si ca in carte veti gasi niste retete fabuloase, de care, if you're anything like me, va veti indragosti.

Daca vreti cartea, joaca e simpla: lasati un comentariu mai jos in care povestiti-mi ce feluri de mancare veti pregati de Craciun. Kissez & hugz, darlings.

Update

Castigatorul ultimului giveaway pe anul asta este cel de mai jos. Astept datele de contact intr-un mail :-)

Etichete: , , ,