Pui nord-african cu cuscus simplu

Ramananad in limita cliseelor stabilite acum 10 zile, am inceput sa:
Si am reusit sa:
Si din seria (auto)disciplinarii mele, am inceput sa controlez mai bine ce mananc, cand si cat. Mai jos, un pui bine condimentat, alaturi de doua linguri de cuscus (carbs cu indice glicemic mic). Merge bine alaturi de o salata mare si verde, stropita cu zeama de lamaie. (Daca si voi ati intrat in frenezia cu "a new, better self" care ne loveste pe noi, astia mai lenesi, la inceput de an, merita sa cititi articolul asta scris de Cookie despre meal plan-uri >>> click here)

INGREDIENTE

Aseara am taiat in bucati doua pulpe de pui, le-am tavalit prin chimion si usturoi, le-am stropit cu zeama de portocala si le-am lasat la marinat peste noapte, in frigider.

Azi am incins o tigaie si le-am fript uscat, fara extra ulei. Dupa ce au prins culoare si s-au patruns putin, am adaugat si zeama in care fusesera marinate, am pus un capac si am mai asteptat cateva minute, timp in care am pus la inmuiat cuscusul.

Cand puiul a fost gata, l-am pus pe o farfurie langa cuscusul stropit cu putina zeama de lamaie si presarat cu patrunjel. Cam atat :-) Toata treaba n-a durat mai mult de 20 de minute.

Etichete: , , , , ,