Kitchen Victim: Ep. 5 - Kaiserschmarrn - clatita austriaca

Tigaie e super-incinsa, bucataria e in flacari, dar macar reteta e usoara. Si Morodan très décolletée. De asemenea, tin sa precizez ca niciun animal nu a fost ranit pe parcursul acestor filmari!


Filmat de Catalin Opritescu, Mihai Dina & Vlad Constanda 
Montat de Vlad Constanda
Make up (al meu) - Stella Badea
Filmat in bucataria lui Beatrice Andreescu  


Pentru episodul #5 din Kitchen Victim am ales sa refac reteta de Kaiserschmarrn pentru ca

  1. imi place foarte-foarte mult
  2. e super-simplu de facut (prin urmare Morodan s-a descurcat ca o adevarata... Kitchen Victim)
  3. mi-e dor de vacanta la ski.

Dar daca n-ati inteles nimic din episodul de mai sus (can't blame you, si eu m-am holbat in decolteul lu' Morodan), gasiti aici reteta. Am modificat romul cu Grand Marnier si n-am mai adaugat gem, dulceata sau sos de fructe ca sa pot simti aroma de portocale a cognacului.

Gata, I'm off to a very busy day. See you soon with another cartoon!

Etichete: , ,