Stir-fry de pui cu legume, mango si alune


Din seria ce-sa-mai-pregatesc-super-simplu-si-rapid-atunci-cand-mor-de-foame, care sa fie light-healthy-si-totusi-neplictisitor, un stir fry cu piept de pui e intotdeauna o idee buna. Dupa cum se demonstreaza mai jos ;-)
INGREDIENTE
2 portii, 15 minute


Am ales pieptul de pui Fragedo Duo de la Transavia pentru ca este gata transat in fasii subtiri, asa ca a fost foarte simplu sa-l tai rapid, cat pentru o inghititura. La fel am taiat si mango in cuburi.
In wok am incins uleiul de susan si am rumenit puiul, peste care am presarat pudra de five spice. Dupa ce a prins culoare, am adaugat legumele, pe care le-am ametit amestecandu-le impreuna cu puiul si apoi cu sosul soia si cel de ardei, plus cateii de usturoi tocati marunt si o lingurita de ghimbir proaspat ras. Cum toata treaba asta n-a durat mai mult de cateva minute, am adaugat cuburile de mango si alunele de padure si am mai tras o invarteala-n wok.

Ce bine ca exista retete care dureaza mai putin sa la pregatesc decat sa le scriu!

Etichete: , , ,