Bagajul de vacanta

Gata, am terminat bagajul de vacanta! Sambata plec spre Copenhaga, unde se vor intampla doua lucruri minunate: mult asteptata cina la Noma si o vreme cu temperatura perfecta, de 23°C. 

Au trecut 20 de zile de cand Promenada m-a provocat sa-mi pregatesc valiza. Am procrastinat cat am putut: mi-am imaginat-o pe Morodan-cu-pene-n-cap plecand in vacanta cu un geamantan care depaseste limita de kilograme, defectand apoi detectorul de metale de la prea multe gablonturi, dupa care mi-am facut un gin tonic, am mancat kisir si apoi m-am gandit cum sa va pacalesc ca as avea gusturi impecabile (ha!) si un stil effortless chic (ihim). 

Am renuntat rapid si am revenit la vechile obiceiuri: culori neutre, camasi albe, croieli simple - variatiuni pe aceeasi tema. Cum ar fi:
Adica tot ce am nevoie pentru the staple look:
Si pentru ca sa fie cliseul complet, sa nu uitam de:

Bagajul e gata, iar eu sunt pregatita de vacanta. Ma intorc saptamana viitoare cu povesti noi!

Etichete: , , , , , , , , , , , ,