The French Laundry Cookbook


E una dintre cele mai provocatoare carti din biblioteca mea (culinara). De altfel, a fost una dintre primele carti cu si despre mancare pe care am cumparat-o atunci cand m-am apucat de gatit, in 2009.

French Laundry este unul dintre cele mai bune restaurante din SUA, iar această carte, care explica retete pe care chef-ul Thomas Keller le abordeaza în meniu, aduna o serie de incercari pentru orice bucatar.

De la rabdarea de care ai nevoie pentru a face chipsuri de usturoi la tehnicile inovative pentru prepararea supelor, French Laundry Cookbook te provoaca cu fiecare dintre cele 150 de retete pe care le aduna.

Prima pe care am testat-o a fost terina de sampanie si capsuni (intre noi fie vorba, mi s-a parut cea mai simpla reteta din toata cartea), iar cum sezonul e unul potrivit, cred ca o sa repet cu zmeura.

Cartea costa 212,72 lei, pe books-express.ro

PS - neaparat sa treceti pe la The Wandering Oltean, care a gatit TOATE retetele din carte! (!!!)

Etichete: , , , ,