Dinner in the sand

Nu ma dau in vant dupa soare, temperaturi ridicate si nu ajung prea des pe plaja. Intotdeauna prefer partia de ski. Si pentru ca nu-s tocmai usor de pacalit sa merg la mare, acum doua saptamani am fost ademenita acolo cu promisiunea unei cine pe plaja. Evident ca n-am mai avut ce sa zic, asa ca mi-am luat lotiunea SPF +50 si am plecat.


Dupa o cina de cateva ore, cu un meniu selectat de Tudor Constantinescu, wine pairing prezentat de somelierul Sergiu Nedelea, and equally bubbly conversation intr-o companie placuta, nu am regretat niciun moment ca am acceptat invitatia primita de la Dunhill Special Reserve la Dinner in the Sand.

Sa ma explic: seara a inceput cu un rosé spumant, vinificat din Pinot Noir - un Bendis Brut de la Crama Petro Vaselo. Nu eram la prima intalnire cu acest vin, asa ca revederea a fost mai mult decat placuta, cu atat mai mult cu cat a insotit aperitivul serii: carpaccio cod de Alaska si tartar de somon scotian de captura, presarat cu fulgi de migdale.

Continuarea a fost un file de biban de mare, servit impreuna cu un tortello si un pesto proaspat, super aromat, facut in mojar cu busuioc de gradina. Pe farfurie se mai ratacisera si cateva rosii cherry si niste morcovi tineri, numai buni de tavalit prin sosul pesto. Vinul care a acompaniat felul de mancare a fost un Sauvignon Blanc Saint Clair Wairau Reserve, din Noua Zeelanda. Incredibil de parfumat si cu arome fructate, vinul a fost preferatul meu la Dinner in the Sand.

De la peste am trecut apoi la vita, cu un steak de vitel servit cu cartofi in trei culori si sparanghel verde. A mers perfect cu Châteaux Picampeau Bordeaux, un vin din Saint Emilion.

In final, am reusit sa ajungem si la desert. As fi vrut sa-mi pot aminti exact ce a fost, but it ain't happening. Tot ce pot sa spun e ca a fost bun, l-am mancat pe tot (damn!) si a fost acompaniat de un vin fortifiat - Dalva Porto Tawny.

Cam atat am avut de zis. Asta si ca acum vreau sa ma intorc la mare.













Etichete: , ,