Ulei Frantoio Muraglia


Cred ca putem fi toti de acord – astea sunt unele dintre cele mai cool & cute sticle de ulei pe care le poti avea in bucatarie. Eu, de exemplu, n-am nicio rochie roz, dar in fata sticlei de ulei de la Frantoio Muraglia nu mi-am putut activa aversiunea pe care o am fata de culoarea asta. (Ati vazut-o in primul episod din Kitchen Victim  remember this?)

Dar nu lasa curcubeul de culori ale sticlelor de teracota sa-ti ia ochii – uleiul asta chiar e unul dintre cele mai bune pe care le-am gustat: are o aroma fructata, cu un postgust piperat. Nu te gandi pentru vreo clipa sa-l folosești la gatit, ci pastrează-l pentru dressinguri de salate, sau picura-l deasupra pastelor sau a carnii pregatită la grătar. O sticla de ulei costa 93 sau 113 lei (cele cu dungi sau buline) si sunt de gasit pe iregalidifrancesca.ro sau la Degusteria Francesca, Soseaua Pipera-Tunari nr. 17.

Etichete: , ,