Salata de dovlecei

In incercarea de a impaca si capra si varza - adica si bun si healthy - am facut o ceva care nu pot sa-i spun altfel decat salata de dovlecei. Inspiratia a venit dintr-un episod din The Naked Chef pe care l-am vazut de curand.

In the 1st place am taiat dovleceii pe lung, cu un peeler de legume.
Dupa care i-am pus in tava de la cuptor (pe care am pus o folie de pergament ca sa nu se lipeasca) si i-am presarat cu sare grunjoasa mmm.
Rezultatul a fost un fel de chipsuri de dovlecei - fasii uscatzele si saratzele pe care m-am apucat sa mananc direct din tava yumm :)) Asa ca a trebuit sa peeluiesc vreo trei dovlecei in vreo patru ture, cat sa-mi iasa in final de-o salata, ca tare aveam spor la mancat direct din troaca :D
Dupa ce in final am adunat o gramajoara de fasii coapte de dovlecel, am taiat un ardei iute...
...si o mana de frunze proaspete de busuioc. JO spunea ca dovleceii s-ar fi imprietenit minunat cu menta, dar cum nu aveam proaspata, am inlocuit. Probabil ca daca nu aveam nici busuioc, puneam patrunjel si tot bine iesea :)
Asa ca am amestecat dovleceii cu ardeiul iute si cu busuiocul, am stropit cu ulei de masline si otet balsamic si am obtinut o frumoasa salata.
Dar pentru ca asta a fost prima data cand am incercat combinatia asta, pe la jumatatea farfurii m-am gandit sa mai incerc o varianta si am adaugat germeni de soia si rucola. N-am avut de ce sa ma plang :)

Etichete: , ,