Wasabi crackers - midnight snack (10)

Photobucket
Nu pot sa explic cat de happy am fost cand am descoperit ca la Kaufland au wasabi crackers (plus multe alte chestii fff tari despre care voi povesti cu alta ocazie - adevarul e ca hypermarketul asta mi se parea cam low asa, dar de fapt are super comori ascunse).

Prima data cand am mancat wasabi a fost, predictibil, cu sushi. Loved it, ofc (pentru cine nu stie sau n-a incercat, wasabi e un hrean japonez cu o aroma si o iuteala deosebita :)). A doua oara a fost o incercare in piata Naschmarkt din Viena, unde se vindeau alune in crusta crocanta de wasabi. Asa ca de fiecare data cand ajungeam pe acolo - si acum ceva timp se intampla chiar des - ma intorceam cu pungi de cateva kile.

Intre timp eu n-am mai plecat la Viena cu frecventa cu care ma duceam si acasa la mama (vorba prietenilor mei - "Cum iti dai seama ca-i criza? N-a mai plecat Mazi la Viena" :)). Deci eram in mare pana si megapofta. Asa ca happy-happy, joy-joy cand la Kaufland am descoperit, la raionul la care se vand biscuiti, alune si alte napolitane la vrac, si acesti wasabi crakers - un amestec de alune in crusta crocanta si snacks-uri din orez expandat, toate verzi si iuti. Parca beau mai cu chef bere acum. Oh wait! Who am I kidding, eu oricand si oricum beau bere cu pofta :p
Ma rog, ideea e ca merita incercati, costa vreo 3 lei 100g.

Etichete: ,