Movie night #pePromenada

Photo by Silvia Postolatiev
Nu stiu ce planuri aveti joi seara, dar pot sa va spun unde o sa mergeti de fapt
>>> PE Promenada, unde eu si cu Morodan facem movie night!  

Pentru ca prea rar se intampla sa ne intalnim face to face, acum am gasit motivul perfect sa o facem. Joi seara, pe 31 iulie, PE Promenada ne vedem pentru o seara de limonada si film. Herbal, clasic, red berries, apple-mint si cucumber-passion (limonada) si Some Like It Hot (filmul) - suna bine, nu? Asa ne-am gandit si noi, mai ales ca, in mod absolut exceptional, eu si cu Morodan am reusit sa cadem de acord in ceea ce priveste filmul pe care l-am ales (mda, nici noi nu ne asteptam).

Proiectia filmului incepe la ora 21:30, asa ca make sure ca veniti din timp sa va ocupati locul la terasa Costadoro. Si sigur o sa vreti sa ajungeti ceva mai devreme, pentru ca la ora 20:30, PE Promenada, prietenul Cosmin Tudoran, impreuna cu Maga si cu the-ever-so-lovely-Aylin lanseaza videoclipul piesei 'Dezbracati'.

Abia astept sa ne cunoastem joi seara! Lasati un comentariu mai jos, sau scrieti-mi un mail and let mw know that you're coming ;-)

See you soon,
C.

Etichete: , , , ,