Salata de pui cu sos sriracha si busuioc


Cautarile mele de retete cu pui care sa fie bune si – mai ales – neplictisitoare au continuat saptamana asta cu o salata cu piept de pui. Suficient de aromata si texturata cat sa vreau sa o repet cu succes la pranz sau cina in urmatoarele luni. E fresh, e light & healthy si e usor picanta. Deci, are toate calitatile.


INGREDIENTE
2 portii, 20 minute


Pieptul de pui Fragedo Duo de la Transavia e gata transat in fasii subtiri, deci poate fi pus direct pe gratar, ceea ce am si facut.
Ii trebuie doar cateva minute sa se rumeneasca, timp in care m-am ocupat de salata.

Adica am taiat morcovul in bastonase, rosiile cherry in jumatati, ceapa – felii, iar busuiocul l-am rupt cum mi-a picat in mana, iar toate astea au ajuns intr-un bol alaturi de frunzele de salata.

Cand puiul a fost gata, l-am trantit peste salata, si deasupra am turnat un dressing facut din sosul sriracha, uleiul de susan si zeama de lamaie. Ceea ce va doresc si voua.

Etichete: , , , , ,