Tort de ciocolata // La multi ani Silvi :)

Pe nume sau complet tort de ciocolata cu dulceata de portocale (homemade! ;), insiropat cu vin de Porto si cu glazura de ciocolata neagra si fulgi de migdale (yes, you may wipe your chin now, cuz you're drooling) a fost cadoul meu pentru prietena mea Silvi. Ma astept ca in foarte curand toti prietenii mei sa faca o "interventie" ca sa-mi explice ca vor cadouri adevarate - vacante exotice, bijuterii si gadgeturi (Wii pentru George, am retinut ;) - si sa-i mai scutesc cu dulcegariile :p

Dar pana atunci, am reeditat tortul de cicolata pe care l-am facut de ziua Alinei. O fi din cauza ca n-am mai mancat dulciuri de mult (cu atat mai putin dulciuri scaldate-n alcool :)), dar mie mi-a placut mult-mult. Se va repeta. Acum trebuie sa vedem cine e 'nefericitul' care pica la rand :p
Ah, si pentru ca tortul de tura trecuta nu fusese enough to go around, acum am completat si cu o tarta cu afine si zmeura, care insa, pentru ca am exagerat cu fructele, n-a crescut cat trebuia. Dar nu cred ca a fost chiar asa o tragedie :)
Happy b-day, Silvi :x

Etichete: ,