This is how we do it

Sambata dimineata, dupa o noapte lunga, m-am hotarat sa incerc un mic dejun tarziu in oras. Ocazie sa-mi reamintesc ca nu cafenelele din centru are the place to go, indiferent de cat de mare mi-e lenea.

Asa ca duminica, cu putin timp inainte de pranz, I put together a little spread - let's call it brunch, pentru ca nu-i nici breakfast si nici lunch - in bucataria mea, unde omleta e intotdeauna perfecta si sucul de proaspat de portocale nu se termina niciodata (fie ca are sau nu vodcă :))

suc de portocale proaspat stors, smoothie de portocale, banane si kiwi, ciabatta, paine integrala, croissante cu un, dulceata de zmeura (din gradina magica), miere de rozmarin si dulceata de capsuni de asta-primavara (despre care am hotarat ca e prea buna sa o mai impart cu altii :P)
Prosciutto di San Daniele cu grisine si parmezan, felii de pere si rucola invelite in prosciutto
Felii de ciabata unse cu ulei de masline si coapte cu mozzarela, salata de rosii cu usturoi si busuioc proaspat
Omleta cu bacon, plus ridichi, masline umplute cu migdale si bastonase de ardei
Crispy bacon
Salata Caprese (mozzarela, busuioc, ulei de masline) plus Camembert, struguri si pere
tarta cu vanilie si zmeura
the spread

Etichete: , , , , , , , , ,