Thank you for all the lovely gifts

N-am mai scris de ceva vreme, insa nu doar m-am refacut dupa b-day party, dar mi-am si adunat fortele ca sa multumesc prietenilor mei pentru the lovely gifts. Ca niciodata, anul asta am primit 90% cadouri food/cooking related, semn ca toata lumea a inteles ca am luat-o razna :))

Incepand cu cel mai tare chef's knife ever, primit de la "sous chef" Acid, via Kitchen Shop

continuând cu tortul cu poveste, gatit dupa o retzeta de-a mea, la ideea avuta de Cookie si implementata cu maxim succes de Acid si Boo, sub atenta supraveghere a lui Mişu,
farfuriile "de prinţesică", cu silver spoon cu tot :))

un mojar delicat, pentru vanilie si alte arome delicioase, de la domna mama' ;)

the funniest hat ever, primita de la bff Andra

borcanul pentru biscotti primit de la colegi,

along with other lovely stuff, printre care si o cana din colectia Cheeky Mugs a lui Jamie Oliver, cum nu se poate mai potrivita :))))
colectia completa Gastronomice (audiobook), de la my other lovely sous chef, Mimo
si un teanc serios de recipe cards de la Spiridus.
Also, anul asta am mai primit un cadou care are in spate o poveste funny si un deznodamant care m-a impresionat. Cum stateam eu si gateam dezmatul care-l vedeti cu vreo doua posturi mai jos, cam la momentul Tiramisu, mixerul pe care-l cumparasem asta primavara, cand mi-am luat inima-n dinti si am incercat my first cookiez ever, a cedat intr-un nor de fum. S-a ars si gata. Well, unii probabil ca stiu povestea asta de pe Facebook, unde de asemenea bat campii. Ei bine, acolo a vazut pozna si Theo, care pe langa faptul ca e cititoare pe aici pe la carciumă, se ocupa si de contul Braun. Asa ca s-a gandit sa-mi faca un cadou in avans de Craciun, un blender de mana Braun Multiquick MR 6550 MCA V.
Ce nu stia ea este ca era chiar ziua mea, iar eu am fost absolut incantata de cadou, dar mai ales de gest in sine, care, lansand la o parte orice resorturi piaristicopublicitare, e just magic :) Asa ca impreuna ne-am gandit la un concurs in care Chez Mazilique va da mai departe o jucarie exact la fel, despre care o sa va mai povestesc curand :)

Etichete: , ,