My b-day dinner party

A fost o seara minunata alaturi de prieteni dragi, precedata de o zi dementa in care am gatit haotic, cu multe drumuri la Metro si Mega Image pentru ca uitasem diverse ingrediente, desigur, plus cateva ture pe la prieteni pentru ca mi se stricase mixerul, nu stiam sa fac cafea pentru tiramisu sau nu aveam cu ce mixa avocado pentru guacamole. Una peste alta, am terminat la limita, with a little help from my friends, of course :)

Va scutesc de detalii precum my weird b-day look - a crossbreed between Lil'Kim si Natalie Portman in Closer - sau cum mi s-au innegrit dintii de la ceea ce fost the best red wine ever, dar va povestesc ce s-a mancat:Andive cu somon afumat si lamaie
Paste cu caponata siciliana
Bruscheta cu pasta de masline
Conchiglie (paste in forma de scoici) cu creveti, rosii cherry, pomodori secchi, patrunjel, pepperoncino si ulei cu usturoi
Sticksuri cu chimen si sticksuri cu pecorino
Frigarui cu rosii cherry, mozarela si busuioc
Guacamole si tortilla
Briose cu ciocolata belgiana, cacao olandeza si whisky
Banana Bread Blueberry muffins
Pui la cuptor cu morcov si pastarnac in vin si muraturi
A mai fost si un tiramisu bun-bun, dar pe care se pare ca am uitat sa-l pozez. Nu-i asa mare problema, era la fel ca asta. Plus ca am avut parte de un alt tort albsolut minunat, dar despre asta - later :)

Etichete: